2010-09-05
 21:59:50

tänk tänk tänk

 

Sitter här och funderar fortfarande. Jag har mest funderat hela dagen. När jag har ätit, när jag har bastat och nu när jag sitter framför datorn så sitter jag just precis och funderar. Egentligen är det ingen specifik grej jag funderar över utan det är allt. Fast mest jobb kanske. Jag trivs som fisken i vattnet på alla mina två jobb men det är som sagt bara "timmis" på båda. Vilket känns lite trist. Jag vill ha en fast anställning där jag har någonting att utgå ifrån. Som timmis kan man till exempel inte flytta till något eget, vilket jag vill mest av allt,
Att få ha någonting alldeles eget och att få kalla det just hem.
I och med mitt funderande med jobb och allt så tänker jag mycket på att gå i min brors fotspår, börja arbeta i Norge. Jag har ju ingenting som håller fast mig hemma i Sverige. Egentligen är det väl bara packa sina väskor och dra. Jobb finns det där, iallafall som barnskötare.

Ska jag eller ska jag vänta och låta magkänslan bli starkare? - är frågan jag ställer mig själv gång på gång.

Ursch vad jag bara tänker och funderar.. ska slänga mig i sängen istället. Godnatt bloggen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: