2011-04-05
 21:58:00

Sov gott kisse. Idag avlivades kisse, fan...

100media_imag023 (MMS)

Sov gott kisse. Idag avlivades kisse, fan vad emot jag var till det men jag hade inte så mycket att säga till om. Pappa var snäll som skötte allt med veterinär osv. Klockan halv 6 var det bokat. Ursch jag mår illa och blir ledsen bara jag tänker på det. När klockan slår 17.26 (våran klocka går efter en alla andras klockor) här hemma så rasar kattavlan ner i backen. Av vad? Ingen orsak. Men olustigt/konstigt var det.. mamma jag och syrran stod bara o kollade på varandra. Jag undrar om det var kisse som hade ner tavlan för att berätta att han inte kommer försvinna foralltid utan finns kvar hos oss här ändå.. hoppas frank tar hand om kisse uppe i himlen nu.. godnatt och godnatt kisse.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: