2010-09-03
 16:36:44

igår


Igår var jag och träffade min syster, S och babyboy. Vi var i Kungsängen en stund sen drog vi vidare till mitt jobb för att hämta ut busskort.  Efter det drog vi till Barkarby outlet och hängde på babyland. Och där kom ett samtal som hette duga! :D Vad det var för samtal kan jag inte berätta nu men åh i will så gärna! Får ta det på onsdag eftermiddag!

Igår svängde jag även in på Belle shoes, köpte ett par sneakers för 50 lappen! Lustiga är att jag tror att min kompis Fran har ett par likadana skor. Well, dem är ju söta! Och supergulliga på!



För övrigt så ska jag jobba om en vacka typ, me like :)


Eac Design
PUBLICERAT: 2010-09-03, 20:06:33 | URL: http://eacdesign.blogg.se/

Hej!

Tusen tack :)

Är du intresserad av något är det bara att beställa via min mail, mer info under Beställningar/Omdömen :)

Mvh

Eac Design



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: