2010-09-29
 20:30:21

sjuk eller arbetat för hårt?


whiskey, ipren, citron och ingefära med te, hälsobutiksvitaminer. Ja tempen står fortfarande på 37.9 (jag har i vanliga fall 36.8) , halsen är svullen som en riktig tjockis och kroppen viker sig - känner mig riktigt svag just nu. Typiskt va?
Jag ska iallafall trotsa vad det nu än må vara och inbilla mig att allt är precis som det brukar vara. Jag är 100 % frisk och jag ska ta en tidig sänggång!

Mina föräldrar tror att det är kroppens egna sätt att säga ifrån. Kanske att jag ska ta det lite lugnare och inte arbeta så jättehårt. Om man blickar tillbaka så har jag faktiskt jobbat så det skriker om det. Att arbeta nätter, dagar och helger i först 10 dagar i streck, ledig någon dag och sen jobbat som en vanlig arbetare, ledig i någon dag och sen 10 dagar igen, lite helg med sena nätter och arbete igen. Ja vem vet det kanske sliter på kroppen? Jag har ALDRIG klagat, visst kanske sagt någon enstaka gång "ååh skulle göra vad som helst för att få sova nu" men aldrig klagat på rikigt från hjärtat. Nej, det är nu jag klagar, för att jag håller på att bli sjuk och FAN vad trist det är.

Nej kroppen skriker ordet sova, men ska försöka jobba imorgon iaf.. mååååååste..
:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: