2010-09-27
 19:58:28

måndag,


Ååååh jag har sådan lust att berätta min lilla hemlighet men måste lära mig att hålla tyst i några dagar till! *så lycklig att jag nästan spricker* Gaaaaaaah... men okej, några dagar till klarar jag av! ^^,



Sötaste konversationen idag mellan mig och barnen.

-Fröken, fröken! Vad heter dina barn?!
-Ingenting :)
-Har du inga barn? (och så tittar dem lite förvånansvärt på mig, eftersom alla andra fröknarna har barn)
-Nej inte nu nej.
-Joho, vi är bara dina barn! säger dem med världens leende på läpparna.


Nöjer mig med att vara en stolt fröken, mamma är inte ett namn för mig! :)
(Grimarser i cam är min specialitet! Seriösa bilder är ju inte roliga = jag har barnasinnet kvar!)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: