2010-09-26
 19:38:54

söndag


Härlig utgång det blev i fredags! Jag och Nadja drog till HBJ, det var massa folk från barndomen där. Min mobil fuckade ur sig och Robban försökte tydligen få tag på mig. Enligt honom hade han dragit dit vid 2 men inte hittat
mig (?). Kan faktiskt varit så för det var galet med folk i fredags, säkert pga löning.

I lördags blev det tjafs mellan mig och en gammal vän. HON som gjort bort sig ganska otroligt mycket och jag lider för henne. Vem fan vill vara kompis med någon som ljuger, överdriver och är otrogen? Stackars tjej.. Att hon inte fattar att ingen vill ha med henne att göra om hon fortsätter så som hon gör.

Aja nog om skitsaker...


Imorgon ska jag jobba från 07.15 till runt 16.15 på Röda. Jag säger som Petter, Kompis det går bra nu.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: