2010-11-28
 20:35:28

gaddad och klar

Kortfattat om lördagen:

Igår var en riktigt händelserik dag! Först åkte jag och Rebecca in till stan, kekade på Ringen i deras lilla matrunda och där efter gick vi till East Street. Jag fick vänta i ca 1 timme, för bruden hade tagit en alldeles för lång sittning innan, blev lite arg på det faktiskt. Men när det var min tur släppte grinigheten och jag kunde inte bli mer annat än lycklig!

Efter gaddningen var det bara att dra fort som fan hem, fixa om sig på kortast tid och sen bege sig mot bowlinghallen i Jakobsberg. Där väntade mina söta arbetskollegor och vi bowlade, kekade och hade allmänt trevligt. Efter allt blev det karioke och klackarna i taken! Drog till olika krogar i stan och hela kvällen var knas. Snacka om att man var rund om fötterna! ;)
Efter det tog jag, Emmi, Johan och Johan blacktaxi till Jakan igen, vi bestämde oss för att dra till Träffen och köpa kek där även jag får ett slag av en snubbe :S
Kvällen slutade med att jag somnade hemma hos K, drägglandes på hans arm haha ;) nää men stackarn.. blir väkt av en galet full och fryssen tjej. Tänk vilken fin killkompis man har..

Nä nog om lördagen..


2 bilder på tatueringen, dåliga vinklar eftersom jag fotar själv. Vet inte riktigt vad som händer med fyrklöveret, han fastnar inte på bild, den ser gulligare ut irl! :D Blir världens lyckligaste tjej när jag kikar ner på ankeln, där sitter den!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: