2010-11-07
 16:22:57

all helgon helgen


Igår (lördags) var jag och mami och shoppade hela dagen inne i stan, vi fick med oss massa saker hem. (Jag säger hela tiden att jag ska lägga upp grejerna jag shoppar men händer aldrig ;S) Jag bjöd även henne på en mumsig fika, snäll dotter man är!

Mot kvällen åkte jag och Niklas till Sollentuna Kyrka för att titta på alla ljus och samtidigt besökte hans familjegrav. Niklas fotade över eldhavet med ljus samtidigt som vi stod och småprata.
Jag: - så jättevackert..
Han: -
mm vet, *fotar lite till* jättefint..
*tyst en stund*
Han: - Adhd ljus..
Jag:*flyttar ett steg mot sidan*

Haha, efter så åkte vi till Coopen och köpte godis och julmust till kvällen. Vi såg på "Så mycket bättre", det var ju Petters dag igår, LOVE.


Mina minnen höll mig uppe varje dag
Du är som att andas för
Jag gav aldrig upp dig när du försvann
Långa dagar blev till nätter sen till år.
Från vinter till vår
sen sommar till höst.
Trotts att tiden vart svår, så gav kärleken tröst.
Hjärtan som slår
Vi står där vi stod
Minns det som igår
Första gången du log,
jag snubblade pladask på marken och bara dog



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: