2010-05-31
 23:47:24

free thoughts


Jag skapar konst av mitt skrivande.

Helt ärligt så tycker jag att när man skriver texter och rader på datorns tangentknappar blir det så opersonligt. Vart tog det gamla hederliga "skriva på papper" vägen? Brev, dagböcker och små notislappar, är allt bortblåst nu för att internet finns och en rad med knappar att klicka på?
Inte undra på att människor drar sig för att skriva underskrifter, de behöver aldrig använda händerna att skriva med, de använder datorn. Klart som fan det blir en kråka på pappret!
Nä jag tycker folk borde bli mer kreativa med händerna. Tänk så här, det finns ingen i hela världen som skriver exakt som en annan. Och du kan aldrig göra en bokstav exakt likadant två gånger. Personligt inte sant?

Jaha, varför skriver jag då på datorn? Varför använder inte jag mig av det gamla vanliga hederliga sättet?
Kanske för att jag blir mer och mer lik alla dem andra? Opersonlig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: