2010-05-12
 20:52:24

this photo of us it dont have a price


LOOOOORD, Jag är förkyld!!!
Arhhh vad drygt asså! Snor och pulserande värk i ansiktet är det jag lever med. bleeäh!
Idag messade jag min lilla honey b, berättade att jag saknade henne och bestämde att morgondagen ska bestå av OSS! baby gaga + honey b, Bättre kan det inte bli asså! <3


våran låt:





Francesca
PUBLICERAT: 2010-05-13, 21:46:32

I hate myself! jag skulle kunnat vara med min babe hela dagen men istället är jag i säng , min sjärt är snart platt av så mkt liggande och min hals, well it is getting better men njaa det är inte som att man kan återgå till sitt vanliga liv än SUCK BAJS OOO AALLT har haft sån jävla otur senaste veckan ramlatner för trappan, blivit sju,k cut up in the rain.fattat att jag är kär i chrisi.. ACK jag måste träffa min psykolog (du)!!

SÅ fort jag blir frisk ska jag kidnappa dig! snart är det sommar då kmr jag att vara med dig a LOT!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: