2010-05-14
 21:46:02

still sick


Jag är inte på humööööör idag.
Jag bråkade med M och städade hela dagen. Skåpluckorna i köket är iallafall rena och fräscha. Men jag vill göra annat än att städa. Jag vill träffa mina tjejor och bara må bäst!

Ikväll ska jag rida, men har jag lust? NOOOT. Jag vet inte hur jag har tänkt men jag är förkyld och ska anstränga mig iallafall. Men vad gör man inte, jag har missat ridningen 2 gånger nu. Fungerar inte i längden. Men i Juni är det min sista ridlektion för ett tag framöver. Hösten kommer bestå av work work work. Stallet, ridningen och hästarna får komma tillbaka om några år.


UPDATE:
Jag kom nyss från ridningen och det gick bättre än någonsin! Vi hade dressyr och lösgörande arbete ute i sommarhagen på gräsvolten. Jag red Urban och det gick verkligen jättebra, mjuk och fin blev han, pigg, alert och spelade ypperligt med öronen! Han förde sig med skänklen mycket bra och ja jag önskar bara att jag hade det på film! UNDERBART, Min vita springare kan när han vill! När det går så här fint vill jag aldrig sluta, men är illa tvungen. 5 ridlektioner kvar, sen kastar jag in handuken. Inte för gott, men ett tag iallafall.

Jag gjorde ett litet collage men hästar som berört mig hjärta mycket väl. Några fattas på bilden men absolut inte i hjärtat. Fuxen med det blå skitiga täcket är/var min fina Regent. Saknaden går inte att beskriva.. Att jag ska ta uppehåll från hästryggen är galet egentligen. Mycket galet.
Nej kan inte skriva mer..


Bloggarmaja
PUBLICERAT: 2010-05-16, 11:54:01 | URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

söta bilder :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: