2010-05-23
 22:59:31

remember you


Minnen, minnen. Fan vad drygt det är med minnen ibland. Idag sa Han att jag kunde lika gärna kunnat vara hans flickvän. Ska jag ta det som en komplimang? Nej sammanhanget Han sa det i var att vi bråkar lika mycket om inte mer som ett gift par.
När jag låg i soffan och pratade med Han i telefon och när Han sa allt det där gav Han mig flashbacks. Det var exakt så P brukade säga. Jag var som hans "flickvän" fast helt oberoende av honom. Jag tänkte inte mer på det, blev bara så skumt liksom. Tills nyss då det blev ännu mer skummare, jag har så grymt tråkigt vid datorn att jag väljer att surfa in mig på en nätsida jag hade för 1000 år sedan. Jag kollar bara vilka som äger sidan och vad ser jag! P lillebror är en slags ADMIN för sidan! Eller, kontraproduktiv kodare om man ska vara petnoga.
Vad är oddsen att jag blir påmind om P två gånger på samma dag. RADERA snälla.



från baby gaga till P.P (internt)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: