2010-05-07
 19:30:59

everybody talks about Gaga


Kom hem för någon timme sen. Jag jobbade torsdag natt, sov 1 & ½ timme sen var det bara upp till nästa jobb. Cred till mig!

Idag smäller det. Gaga är i Globen, Stockholm och jag är här hemma dvs ort utanför Stockholm. Känns rent förvånadsvärt...
...FIITTTTTTHELEVETETSJÄVLAFITTSKIT!!!!!

Och gissa vem som går på konserten, jo M med sin jävla nya PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP brud (?) ANTAGLIGEN är det en brud eftersom hans kyliga sida dök upp under eftermiddagen.

Skitsamma, jag trodde att om jag jobbade så många timmar i streck så skulle jag somna innan konserten börjar. Jag skulle glömma allt och bara leva i min egna lilla bubbla under fredagen. Jojo, när lugnet kom efter all stress så kom även miljontals tårar och ren jävla fitt svartsjuka!

Nej dags att dränka sina sorger i ett stooort glas vin, i think. Ska bara kolla så att vinet inte är slut. Jag klättrar på väggarna snart.


I love you Gaga,



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: