2010-05-30
 00:54:33

art of letting go?


Egna tankar, skriver nu bara för att skriva av mig. Kräver ingen uppmärksamhet över detta!


Jag blir så arg på dig! Hur fan kan du stå och ljuga rakt i mitt ansikte, JAG är en människa som har känslor! Har du redan glömt det? Klart som fan att jag kastar skit på dig när jag blir ledsen och besviken! Eftersom du inte svarar OM det var du (vilket jag tror det var) som gick förbi där med iphone i hand och en gravid brud brevid så ANTAR jag faktiskt att det var du, så varför klev du inte fram och sa hej? ÅÅÅÅH jag hatar det sättet du får mig att känna. jag HATAR dig så mycket. Jag vill vara så jäkla stark att kunna leva utan dig.
Snälla släpp mig nu, för det här fungerar inte.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: