2010-03-29
 19:48:40

I'll never love again, but i will write



”- you know Gaga, trust is like a mirror, you can fix it if it’s broke

- but you can still see the crack in that motherfuckers reflection”


Nu har jag suttit och ändrat lite i min blogg, tagit bort gamla inlägg, bilder osv. Det är dags att börja blogga om på nytt! Det har hänt så mycket i mitt liv bara de senaste 2 veckorna så det känns som att det behövs lite nytt.

Det nya utseendet är en gratisdesign från Tescho.se, om jag inte minns fel? Tjejen där gör mycket grymma grejer. Jag valde den mest våriga designen/layouten. Det är trots allt snart April även om snön fortfarande ligger på backen.

Jag hör av mig senare med bilder från nutiden.
Jossanbabe



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: