2010-06-18
 14:09:00

yesterday with Honey B


åh jag önskar jag hade med mig kameran igår :D

Igår mötte jag upp min älsklingstjej Fran, vi åkte först till Kista för att fixa lite grejs med hennes kamera hon köpte där. Men det fixade sig inte direkt.
Efter så blev det gaaanska mycket shopping för hennes del haha, jag begränsade mig med att bara köpa en tröja! I sooo good!
Efter så drog vi in till stan igen, köpte lunch och satte våra rumpor i Tantos, njam najm. När vi hade kekat klart fick vi sällskap av en sötnos som hette Calle. Älskar sånna ögonblick man bara möter någon, umgås och sen aldrig ses igen. Fran säger att jag blev kär. Kanske.. jag blev kär i STUNDEN. Love it.

Nej nu ska jag klä på mig, jag och min syster ska iväg och kolla på skor.
Ciao bella.

Cardigan från H&M storlek M, REA 100 kr = Fynd!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: