2010-06-06
 21:28:59

long weekend


Klockrena dagar enda sen i torsdags morgon! Jag tror inte det har varit sååå många nyktra timmar haha!
Torsdag, Fredag, Lördag. Alla människor som deltagit under dem här dagarna kan jag bara säga TACK till! Lovely!


I fredags fyllde även Honey B år. En gammal tjej blev hon, NOOT! Vi och hennes syster sprang ut på Fridays och åt mozzarellasticks och drack massa drinkar! I lördags hade jag släkten här och på kvällen mötte jag upp Honey B. Vi satte oss på ett förkrök ställe, jag tog rose och hon tog en halv vitt, eftersom hon spillde ut halva över min väska haha!
Efter det bestämde vi för att dra till Fridays igen fast i Kungsträdgården, men tyvärr serverade dem inte mozzarellasticks där efter kl 01.00. Vi valde mellan att åka till andra Fridays på Östermalm där de fortfarande serverade eller gå till MAX som också har mozzarellasticks som bara var 20 meter bort. Vi valde MAX. Men efter evigt evigt köande blev det Donken istället, Honey B blev sugen på chicken nuggets och jag på cheeseburgare.
Efter vårat lilla nattmål bestämde vi att hooka upp oss på HBJ. En otroligt lyckad långhelg och kväll med mycket mycket alkohol, skratt och galenskaper.

 

PS: Fran gav ut mitt nummer till den grymt heta servitören på Fridays, haha hon skrev det på kvittot efter vi betalat och med en text "Call me, Baby Gaga".  HAHAH vågade knappt gå in på toaletten sen när vi satt resten av kvällen på uteserveringen! DS.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: