2010-06-14
 15:05:21

blogg - blom - torka


Här sitter jag åter igen, bloggar om ingenting alls. Samtidigt som jag bloggar kollar jag lite jobb på Arbetsförmedlingens hemsida. Visst jag jobbar som vikarie på förskola men behöver någonting mer, precis som alla andra - fast. Samtidigt känner jag att jag inte bara vill sitta här på min rumpa. Jag vill ut.. men ärsch, rumpan får bli platt en stund till!

De senaste dagarna har bestått av shopping och bio, det blev ingen utgång den här helgen. Mitt partyhumör hade vissnat lite. På tal om vissna.. ser att mina blommor behövs vattnas. Jaja, har de väntat i en vecka kan de nog vänta fem minuter till. Slarvmaja man är.


Två av alla fem plagg jag fick hem, romantiskt blandat med lite rockigt.. min sommar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: