2010-06-09
 18:16:07

can you hear me?


Hiphop och Rap har alltid legat mig varmt om hjärtat, Petter är storfavorit och Dogge lika så. När jag mötte Dogge för första gången var jag på Skoklosterspelen. Han var där med sin familj och stod bakom mig i kön till hennatatueringarna. Eftersom han inte förstod att jag var före honom så bad han om ursäkt och tog mig på axeln när han hade råkat trängt sig före. Gissa om jag levde på det i veckor? :)

Och tro mig, här är en ny favorit. Killen kommer från Finland och är en döv rappare, han säger att han hör rytmen i musiken med hjälp av kroppen. Hur coolt är inte det på en skala från 1-10?! Galet grym kille.

Läs artikeln här på Aftonbladet, Killen kallar sig för Signmark.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: