2010-07-08
 22:46:26

moose


Var precis ute och gick en kvällspromenad med min syster. Var tvungen att prata av mig och jag är verkligen på hämd humör. Jag är inte den man sticker kniven i ryggen på hur som helst, no way. Jag anser, har man varit vänner så pass länge så dissar man inte vännen för något som legat i soptunnan. Ursch och fy.

Men men när vi väl var på hemvägen
så ser jag något mörkt svart långt ut och tänkte "vad fan nu har grannens häst smitit?". Innan jag springer dit så springer jag hem för att hämta kikaren. Haha hello blindstyre säger jag bara. Det var ju en bamse älg med jättehorn!
Tur att jag inte skenade dit för då hade jag ju inte blivit mött av en lycklig polle utan en galen älg istället. Inte så roligt att möta kanske haha.


Märks det att jag har varit hästtjej sedan barnsben?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: