2010-07-07
 20:56:44

Nissa


Om exakt ett halvår så fyller jag år, inte illa va? ;)

Var inte det jag tänkte berätta egentligen men den infon bara slank in.

När jag varit hemma har jag tagit tillfället i akt att fota våran stora tjej! Tänka sig att hon är en mamma till fem helt perfekta småglin! När taggbollarna vågar sig fram och Nissa tycker det är okej att vi hälsar på dem så blir det pics på dem med. Looovar!

En trött mamma, har precis druckit vatten och lagt sig för att vila en stund.

Nissa ville komma upp och hälsa på kameran, sötare kotte får man leta efter!

Kvällspromenad runt huset..

 


ellinore
PUBLICERAT: 2010-07-08, 00:42:29 | URL: http://eellinooree.blogg.se/

svar ja det gjorde jag oxå :(



vad söt igelkotte :D<3


Fannys kakburk
PUBLICERAT: 2010-07-08, 12:13:06 | URL: http://fannyskakburk.blogg.se/

Svar: Tack! Jätte fin blogg du med! Gör du designerna själv? Inte headern men designen?

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: