2010-07-13
 22:36:36

sheep

 


I går var jag och kollade på dessa djur. De är väldigt fascinerande kloka fyrbenta saker men väldigt osociala. Ingen ville komma fram och pussas utan tittade på mig precis som att jag var en idiot. Förstår det förstår det, jossan leker papparazzi är ingen trevlig syn kanske.. ligger och krålar på marken för att få en sådan söt bild som möjligt utan att den ska bli suddig. Jojo.. thats me, Jossanbabe.

När jag var runt 4 år så hade min moster ett lamm (som blev ett får) som husdjur. Hon hette Bell och sprang runt i hela huset. Hon knatade till och med upp för trappan till övervåningen. En svartgrå liten ullboll som var hur social som helst, mm hon var nog inte släkt med dessa fårskallar på bilden som inte ens kan säga hej.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: