2010-07-19
 14:14:48

my new shoe

Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!


Är den inte snygg? Vill ni höra min motevering till varför jag vill att ni ska rösta på den?
Här kommer den:

När jag "skapade" skon så tänkte jag att jag ville vara så kreativ som möjligt. Leka med fantasin och tänka på vad jag själv vill använda för partydoja! Klacken känns som en GaGa - klack så självfallet kändes den rätt. Sen vill jag ha en sko som utmärker sig på dansgolvet. En mörk dassig lila känns rätt blandat med guld, glittriga paljetter. Rostguldiga nitar som en accessoar känns top top! Skon passar till den lilla svarta och med tjusiga lackade tånaglar. L Ä C K E R T!

 


Sabine
PUBLICERAT: 2010-07-19, 17:17:34 | URL: http://enibas.blogg.se/

snygga



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: