2010-07-05
 23:10:02

looong time ago, how have you been


Hey halloj det var ett tag sen va? (;


Åååh vad skönt det varit att inte suttit vid den här saken, solen har varit framme, drinkarna har svepts ner och jag har ramlat in på krogen, precis som det ska vara! Pretty damn good! - som min Honey b skulle sagt!

Under alla dagar som gått så har jag träffat min Honey b, några från skolan, en ny bekant och min bff Emmi. Under helgen som var så stannade jag hemma hos Emmi från fredag till söndag. Vi har bara druckit alkohol, solat 6 timmar, fått solsting och umgåtts med varandra och andra. Trevligaste helgen på lääänge! Har saknat att vara med min tjej.


Hörs en annan dag, kiss n hug baby gaga, jossanbabe. Same shit different name.


madde
PUBLICERAT: 2010-07-05, 23:42:57 | URL: http://madeleinandrea.blogg.se/

fin blogg! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: