2010-07-26
 18:41:16

helgen


Hey hey hallå, tänkte summera helgen som var! Tar den lite kortfattat si så där:

På fredagen satt jag hemma, drack vin + annat i min ensamhet. Ingen var hemma så ensamtid är uppskattat.

I lördags blev det HBJ med tjejorna. Nadja träffade en liten grabbhalva där och när krogen stängde åkte vi hem till dem på "efterfest" i Tyresö. Helt okej. Haha mest galet om jag måste kommentera själv! <3
Kändes precis som jag var 15 år igen och det fanns inga bekymmer. Det var Nadja och Fran som höll kamerorna och lekta paparazzi. När bilderna kommer till mig loooovar jag att dem kommer upp här på bloggen.

Vad händer nu då?
Jo jag sitter och lyssnar på Petter feat Veronica Maggio - Längesen. Den är så sjukt underbar.


 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: