2010-07-12
 17:28:58

friday


Det var ett tag sedan jag bloggade eller huvudtaget satt vid datorn. I fredags träffade jag och min syster våran gemensamma bror och hans tjej. Vi fikade frukt och vatten hemma hos dem i lägenheten innan vi bestämde oss för att shoppa. Vi åkte till Kista och helt plötsligt så börjar det brinna där. Alla fick utrymma lokalerna och vi drog till Täby C för att shoppa ist. Kortfattat, typ.

Efter vi shoppat drog vi till Greken för att keka middag. Jag och Fredrika tog varsitt Rosé till maten. Finns det något godare? I dont think so! Väl på Greken så möter jag Bobby från mammas pojkar, IGEN..
När vi hade ätit klart så drog vi upp till lägenheten och tog några öl på balkongen och lyssnade på musik. Mysigt!

Blev bara fotot på fikat den dagen.. mums!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: