2010-12-06
 14:52:54

helgen som var

Vill inte gå nu, du sover så tungt. Och om mitt liv e på djupt vatten så med dig är det grunt. Jag vill att tiden ska stå still, för jag blir hög av din närhet. Du ger mig det jag vill, det vi byggt här känns ärligt.
Petters tolkning av "fulla för kärlekens skull".

Haha jag hade så kul åt Niklas igår, under fredagen gjorde jag ett armband åt honom på förskolan. Ett i bara djurgårdens färger (han är gnagare så det skriker om det) Och så fick han det igår, han bar det faktiskt hela kvällen. Lite rörd blev han faktiskt också, haha. Cute!
Skorna jag köpte i söndags efter jag var hemma hos Niklas. Bilden säger inte så mycket faktiskt.. men otroligt snygga är dem på! Då påminner dem väldigt mycket om ridstövlar, vilket jag älskar! 1400 kr för skorna och sen impregnering för över hundralappen, så den gick på 1500 kr :) I veckan ska dem klackas om, vill ha en rejäl klack som inte förstörs i första taget!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: