2010-12-11
 20:18:10

friday


Igår var jag hemma hos min tjejkompis som precis kommit hem från Turkiet, fan vad avis man blev när man såg alla bilder hon fotat. Det kan man ju kalla Vinterlyx. Hon är så gulligt, när jag stegra in genom dörren så gav hon mig lite saker hon hade köpt där nere/uppe. Först ett armband med hjärtan och "Det onda ögat" på. "Det onda ögat" skall skydda mig från allt ont. Men den verkar ju inte fungera eftersom Mathias fortfarande finns i mitt liv ;) haha *skoj*. Hon hade även köpt en parfym till mig.. tänk vad mina vänner skämmer bort mig!
Under kvällen så ringde en killkompis, han ville att jag skulle komma över till en pub så vi åkte dit efter vi kekat och fixat oss lite. Väl på puben blir man uppraggad av en 17 åring (lammkött med falskleg?) och en "svensk australiensare". OCH så mötte vi jordens sötaste gaypar vid tåget! Händelserik fredag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: