2010-08-29
 17:37:06

2 days


Fredag:
Träffade Emmi, hon skulle boka tid för gaddning och jag skulle prata med dem där angående min planerade tatuering! :) Men tyvärr var Circle stängt eftersom alla befann sig på tatueringsmässan. Vi fick vända på klackarna och svängde in till en kinaresturang istället. Där bjöd Emmi mig på kek och en stor kall öl, njam njam! <3
Efter det sprang vi och mötte min syster och åkte tunnelbanan in till stan. Där satte vi oss på Waynes och inväntade lilla Alfredh. När han kom över så satt min syster och Emmi helt förvånande, det var som att kolla på piff och puff. Svårt att beskriva men måste sett kul ut! Eftersom han och jag skratta och snacka så mycket hann syster och Emmi springa ut och röka och funderade på att gå iväg själva för att ta ett glas vin. Hahah sooo fun! Vi märkte ingenting!

Igår: Vi sålde våran röda bild igår, den hann ligga ute på blocket i ca 9 timmar. Nu är den borta, plutten. Kommer sakna att åka i den lilla plåtburken ju haha.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: