2010-08-16
 18:46:34

klagar idag


Jag är galet trött idag. Och lite ledsen. Japp, ledsen. Eller inte så att jag gråter utan det sitter mer i hjärtat och i magen. Inne i kroppen liksom, där är jag ledsen. Det känns precis som att det spelar ingen roll vad jag än gör. Det blir ändå bara pannkaka av hela skiten. Man kanske ska gräva sin egen grav på en gång, ändå ingen som bryr sig.

Nej detta är inget "tyck-synd-om-mig-inlägg", nope. Kanske verkar så men så är det verkligen inte. Inte heller att jag vill ha ett samtal från mina närmaste vänner som frågar hur man mår. Det står här, klart och tydligt. Hade ni verkligen brytt er så hade ni frågat redan innan det här publiserats!

Nej dags att ta sig i kragen och planera lite! :) Yes, jag planerar för en gångs skull!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: