2010-04-25
 00:27:01

he ate my heart


Hallå här sitter jag och degar framför datorn!
Under kvällen som vart så har jag varit ledare/funktionär för något som heter Drive In Idrott. Jag säger bara KALLT och TRIST MED FOTBOLL. Jaja, man kan ju inte dra dit massa ponnyer för att få min vilja igenom.

Imorgon (läs idag) är det 3 år sen. Shit vad tiden går fort. När vi ändå räknar år så kan jag inte förstå att jag hade honom lindat runt mitt finger i 5 år. Imorgon är det 3 veckor sedan jag skickade mitt sista sms till honom. En mening, tre ord. Jag hatar dig.
Efter 5 år så hatar man någon, huvudet säger en sak och magkänslan en annan. Oj vad talet 3 dök upp. Inget turtal egentligen. Och allt händer imorgon.. Livet går vidare.










I miss your voice..


ida
PUBLICERAT: 2010-04-25, 01:07:14 | URL: http://musilova.blogg.se/

åh, känner igen dendär känslan! :c


Baow
PUBLICERAT: 2010-04-25, 13:44:15 | URL: http://baoow.blogg.se/

sv: Ja tack isf, om jag nu tolkar det rätt.

Men jag är inte så himla liten heller, och det är inget jag skriver för att få hära "åh du är ju så smal och normal" utan jag är överviktig, men inte så tjock i ansiktet,.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: