2010-04-11
 19:22:09

Last time, we were hanging out


Tänk vad dagarna går fort, i torsdags sprang jag och Emmi på stan, bänkade oss vid P2 och tog varsitt glas vitt vin (som vanligt).
I fredags åkte jag till stallet, red fina Kelly, pussade henne på mulen och åkte hem till Emmi, där blev det yttligare några glas vin, cider, öl mm och massor av tjejsnack, som det brukar vara liksom. Underbart.

Idag åkte jag till staden igen, men den här gången tog jag en kaffe med en filur och drog hem, jag hittade massor av söta tussilagosar på vägen så jag stannade upp fotade och plockade några. Tussilago är så himla våriga.



När jag kom hem från staden ville jag vara lite kreativ så jag skrev ett litet kärleksbrev till min syster och gömde det i hennes rum. Tänk vad söt syster jag är.

 

 


Lina
PUBLICERAT: 2010-04-11, 20:03:06 | URL: http://linaohman.blogg.se/

Tack så mycket! :)



Jag tror den ska finnas på alla HM, det borde den göra! Jag vet dock inte om den finns i andra färger. Jag såg den hänga där och jag tänkte inte på något annat för den skulle bli min, haha! Men den är ju grymt fin i svart :) Den var inte speciellt dyr heller, lätt värt att köpa den!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: